فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا ساز
فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا ساز
زنان و مردان آخرالزمان - نیلوفرانه
سفارش تبلیغ

نیلوفرانه
 

 

زنان و مردان آخرالزمان

زنان و مردان آخرالزمان

زنانى هستند که در نوع پوشش، گرایش به پوشش هاى مردانه پیدا مى کنند و این مسلما ناشى از یک حالت روانى است که اگر زنى بخواهد اطوار و حالت هاى مردانه داشته باشد، یکى از تجلیاتش در نوع پوشش و لباسى است که استفاده مى کند. به عبارت بهتر در آخر الزمان مرزهایى که جدا کننده زن و مرد است عمدتاً برداشته شده و نوعى اختلاط فرهنگى ودیگر ابعاد از جمله در پوشش بین زن و مرد مشاهده مىگردد.


این زنان علاوه بر پوشش ظاهرى، در همه مسایل و در همه حالت ها زنانى هستند که مى خواهند ژست مردانه بگیرند. طبق روایتی، پیامبر اکرم (ص) فرموده اند: خدا لعنت کند آن گروه زنانى را که سعى مى کنند، حالت هاى مردانه به خود بگیرند.

مشخصه اى دیگر این است که همانند مردان در بین آن ها نوعى خود مشغولى پیش مى آید و عمدتاً یکى از آسیب هاى جدى زنان آخر الزمان این است که تلاش مى کنند نظر زنان دیگر را به خودشان جلب کنند. در روایات داریم که زنان به جاى اینکه براى شوهر مشروع خود آرایش کنند و آراستگى خاص براى او داشته باشند، همت شان این است که هم جنسان خود را به سمت خویش جذب وجلب کنند.

در روایت دیگرى آمده است که گاهى زنان به مسایل سوء، گرفتار مى شوند و شرایط طورى مى شود که اگر مردى بخواهد حفاظت و غیرتمندى براى حفظ ناموس خودش بروز بدهد، مورد سرزنش قرار مى گیرد. معمولاً مردها دعوت به گسیختگى، بى غیرتى و بى حفاظتى در مورد ناموس خودشان میشوند و از آن ها مى خواهند در این جهت حساسیت هاى خودشان را تماماً از دست بدهند.

زنان در بازی ثروت اندوزی سرمایه داران، بی توجه به این لطف الهی که آنان را از وظیفه تأمین مایحتاج و مخارج زندگی فارغ کرده است، دوشادوش مردان از صبح تا شب را در شرکت ها و کارخانجات سپری می کنند و فرزندان و خانواده خویش را از نعمت تربیت و عاطفه ورزی محروم مینمایند.

امیر مؤمنان(ع) میفرماید: آخرالزمان هنگامی است که زنها مسلّط شوند، کنیزان تسلّط پیدا کنند و کودکان حکومت کنند.هنگامی که زنها بر تخت سلطنت چیره شوند و بر هر مردی چیره باشند و جز خواسته آنها عملی نگردد. این زنان به خاطر حرص دنیا در کسب و کار همسران خود شرکت مینمایند.

امام صادق(ع) در بیان نشانههای ظهور میفرمایند: بعضی از مردان را میبینی که از راه فساد زنان خود ارتزاق میکنند و زنان را میبینی که بهسان مردان، مجالس (کنفرانس) راه میاندازند.

در آن هنگام، زنان را می بینی که با خشونت با همسرانشان رفتار کنند و آنچه او نمی خواهد، انجام می دهند.

در آخرالزّمان وضعیّت به گونهای است که بر اثر جنگهای پی در پی، تعداد مردان کاهش چشمگیری مییابد و به همین دلیل، زنان زیادی بیسرپرست میگردند و به دنبال کسی هستند تا سرپرستی ایشان را به عهده گیرد.

زنان آخرالزمان به شدت درگیر فساد هستند، بی حیا شده و در عین پوشیدن لباس، اندامشان آشکار

است ولی به روی خود نمی آورند.

در بهترین خانه ها زنان تشویق به فسق و فجور می شوند.

پدر و مادر، نزد آنها خوار شمرده می شوند.

مردان نیز در دوره آخر الزمان از اطاعت و احترام والدین دورى مى کنند، در عین حال یک گرایش واطاعتو پیروى صد درصد از همسران خود در رفتارشان دیده مى شود.

مردانى که تمام همت و عزم شان براى پرکردن شکم هاى شان است و اصلاً به فکر معیشتدیگراننیستند. همسران شان قبله آن ها مى باشند. این زن ها خداى مردان خود شده اند و براى آن ها اطاعت از همسر، اطاعت از خدا به حساب مى آید و دین آن ها هم پولشان مى گردد. یعنی برای آن‎ها مقدس‎ترین و مهم‎ترین مسئله پول و ثروت است.

در روایت دیگرى آمده: مردان از مرد بودن خودشان خسته مى شوند. یعنی آن ها از صفات مردانه خود خسته شده و سعى   مى کنند که گرایش ها، تمایلات و حالت هاى زنانه را در خودشان نمایان کنند. این گرایش ها ممکن است در حرف زدن، آرایش و آراستگى، طرز پوشش و یا تفکر باشد.

اموال فراوانی در راه غیر مشروع خرج می کنند و کسی به انها اعتراض نمی کنند. ولی اگر پول کمی در راه خدا خرج کند مانع آنها می شوند.

1ز همسرانشان انحرافات اخلاقی می بینند واعتراض نمی کنند.

در نماز صبح سستی می کنند، مشروب می خورند و قمار بازی می کنند.

بعضى از مردها در دوره آخرالزمان، خود را براى دیگران آرایش مى کنند، همانند نوعروسى که براى داماد آرایش مى کند.

آفت خطرناک تر، این که در آخرالزمان باندهایى به وجود مى آیند که طرفدار همجنس بازى هستند و در این راستا مردان، هوسرانى هاى خودشان را به یکدیگر اختصاص مى دهند.

البته نباید نسبت به همه آنها که در آخرالزمان زندگى مى‏کنند، بدبین باشیم؛ چرا که در آخرالزمان دو حرکت متضاد از دو گونه مردم در دفاع یا دورى از دین اتفاق خواهد افتاد. در واقع همه جا تاریک نیست. در کنار ارتدادها و این چهره‏هاى آسیب دیده و در کنار این افراد که می توان گفت تنها حیوانات مدرن هستند و باعث ننگ انسانیت، بسیارند مردان و زنان پاکدامنی که در هیچ شرایطی از مدار حق و بندگی خداوند خارج نمیشوند.

 


[ چهارشنبه 91/12/16 ] [ 4:20 عصر ] [ نیلوفر ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک دوستان
آرشیو مطالب
امکانات وب


بازدید امروز: 0
بازدید دیروز: 3
کل بازدیدها: 26205